دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام ایراندخت

Download New Music Salar Aghili – Iran Dokht

آهنگساز : کامبیز روشن روان / شاعر : رویا میرفخرایی

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام ایراندخت

متن آهنگ

تو آرم جان هر نفس با منی در این سوی هجران و درد فراق

در این حس زخم خورده ی ملتهب در آغوش بی رحم یک اتفاق

به عشق تو از عمق شب رد شدم از این زجر و اندوه عاشق کشی

چه طوفانی از عشق برپا شده تو در باور من نفس میکشی

تو در اوج دلواپسی گم شدی به عطر حضور تو پیدا شدم

به تننازی خاک و یک خاطره چه سرگشتوو زار و شیدا شدم

به عشق تو از عمق شب رد شدم از این زجر و اندوه عاشق کشی

چه طوفانی از عشق برپا شده تو در باور من نفس میکشی

دانلود تیتراژ سریال ایراندخت

تو آرم جان هر نفس با منی در این سوی هجران و درد فراق

در این حس زخم خورده ی ملتهب در آغوش بی رحم یک اتفاق

به عشق تو از عمق شب رد شدم از این زجر و اندوه عاشق کشی

چه طوفانی از عشق برپا شده تو در باور من نفس میکشی

تو در اوج دلواپسی گم شدی به عطر حضور تو پیدا شدم

به تننازی خاک و یک خاطره چه سرگشتوو زار و شیدا شدم

به عشق تو از عمق شب رد شدم از این زجر و اندوه عاشق کشی

چه طوفانی از عشق برپا شده تو در باور من نفس میکشی

تو در باور من نفس میکشی

دانلود

  • ۹۷/۰۱/۳۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی