دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احساسی عماد اسکای و هیتلر به نام من میرم

دانلود آهنگ عماد اسکای و هیتلر به نام من میرم

دانلود آهنگ من میرم عماد اسکای و هیتلر

دانلود آهنگ من میرم عماد اسکای و هیتلر

Download New Music Emad Sky ft Hitler – Man Miram

دانلود آهنگ من میرم عماد اسکای و هیتلر  با کیفیت ۳۲۰

Emad Sky ft Hitler – Man Miram

.

دانلود آهنگ من میرم عماد اسکای و هیتلر  با کیفیت ۱۲۸

Emad Sky ft Hitler – Man Miram

.

متن آهنگ عماد اسکای و هیتلر به نام من میرم

توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه

از این دنیا میرم حتی اجلم دنبال منه
دیگه تو روزای دنیا فقط پنچشنبش مال منه
خون مثل بارون میباره چیزی نیست دیگه اونو بند بیاره
دست و دل سنگ تو توی تابوت مرگم میذاره
رفتیو تنهام گذاشتی میدونستی که بری من میمیرم
مثل لحظه ی نبودنت تنها میمیرم
من میرم واسه همیشه

تکمیل بزودی..

دانلود آهنگ عماد اسکای و هیتلر به نام  من میرم

  • ۹۳/۱۱/۱۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۲۵)

کی تکسشو کامل میکنید

Ag Emad ahngh foooooooooghlaaaaadeeee zibaii has😍😍😍😍😍😍😍😍😍 vaghn gol kashtin....dameton ghrm❤❤❤❤ hmmon doseton darim💙💙💙💙💙💙
عااااالیه دمتون گرم
عالی عالی زنده با زخمی های عشق

اهنگ عالیه  بییییییگ  لایک

دان نمیشه
جون من اهنگ عربیشو بذارین ، از کجا دانلودش کنم؟ :-(
دمت ددددززززز
محمد جان اسم اون اهنگی که با این هنگ ملودیش یهکیه اسمشو میشه بگی ممنون میشم
      .  
عالی بودددد
سلام...یه آهنگ دیگم هس که ملودیش با همی اهنگه عماد اسکای یکیه ولی متنش فرق میکنه....اونو من میخاستم
بوحالع
  • احمد اسکای
  • عااااااااااالییییییییییی ببببببوووووووودددددددد مرسییییی👍👍👍👍
    من عاشق این آهنگ واقعا عالیه

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    ┏━━╮┏┓┏┓╭━┓┏━┓
    ┃┏╮┃┃┃┃┃┃╭┛┃┗┓
    ┃┃┃╰┛┃┃┃┃╰┓┃┗┓
    ┗┛╰━━┛┗┛╰━┛┗━┛Big Like🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
     
  • مصطفی رستم نژاد
  •                                    دمت جیززززززززززززز
    عاااااااااالی بود
    عاااششششششششقققققششششششممممم
  • شادیااااااااا
  • عالییییییییییییییییییییییییییییییییی..عاشق این اهنگم
    عالی بود . :)
    مثلا غمگینه
    عاشقشم . واقعا دیوونست آهنگه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیه
    بهتره  به وبلاگت برسی اپدیتش کنی   این اهنگم  خیلی قشنگه ی چن سالی هس تو گوشی من جا خوش کرده عربیش هم هست میتونی دانلودش کنی
    واقعا یه اهنگ استثنایی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی