دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ خاطره انگیز معین به نام یه حلقه طلای با لینک مستقیم

دانلود آهنگ معین به نام یه حلقه طلای 

دانلود آهنگ یه حلقه طلای از معین

Moein – Ye Halghe Talaei دانلود آهنگ یه حلقه طلای معین

دانلود آهنگ جدید معین به نام یه حلقه طلای 

Download New Music Moein – Ye Halghe Talaei

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

 یه حلقه طلای معین

.

.

دانلود آهنگ یه حلقه طلای از معین با کیفت ۱۲۸

Moein – Ye Halghe Talaei

&
دانلود آهنگ یه حلقه طلای از معین با کیفت ۳۲

Moein – Ye Halghe Talaei
_______

متن اهنگ یه حلقه طلای از معین

یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم

می خوام بیام دستت کنم بیای تو سرنوشتم

دو تا دل از جواهر می خوام برات بیارم

که بندازم به گردنت همیشه یادگارم

می گیره دل بهونت میام بسوی خونت

اگه کسی ببینه می گم شدم دیوونت

می دونی توی دنیا به غیر تو ندارم

اگه بخوای دلم رو به زیر پات می ذارم

یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم

می خوام بیام دستت کنم بیای تو سرنوشتم

دو تا دل از جواهر می خوام برات بیارم

که بندازم به گردنت همیشه یادگارم

نمی دونی دلی که بی قراره اگه بگی بله چه حالی داره

برات لباسی از حریر میارم نگینش از ماه پولک از ستاره

خدا کنه تا جون دارم باشی گل بهارم

یه روز نیاد به من بگی دیگه دوست ندارم

بریز به روی شونه هات زلفهاتو دسته دسته

می خوام که تاج مروارید روی موهات بذارم

یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم

می خوام بیام دستت کنم بیای تو سرنوشتم

دو تا دل از جواهر می خوام برات بیارم

که بندازم به گردنت همیشه یادگارم

می گیره دل بهونت میام بسوی خونت

اگه کسی ببینه می گم شدم دیوونت

می دونی توی دنیا به غیر تو ندارم

اگه بخوای دلم رو به زیر پات می ذارم

یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم

می خوام بیام دستت کنم بیای تو سرنوشتم

دو تا دل از جواهر می خوام برات بیارم

که بندازم به گردنت همیشه یادگارم

نظرات (۱۴)

  • یک عدد خر
  • گوشاتون قشنگ میشنوه
    فدااااات بووووووووووووووس بوس
    بسیارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد...........
    بسیارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد...........
  • علی فضل الهی
  • ما با این اهنگ های معین خاطره ها داریم ازتون خیلی ممنون
    داش این اهنگ واسه ام اجرا انلاین میشه دانلود نمیشه چیکارش کنم
    واقعآ متشکر .
    این آهنگ من رو به بیست سال پیش  ، دوران کودکیم برد
    سلام سایتتون عالیه دمتون گرمممممممممممممم
    جاودانه صدای عشق. سوزه صداش آرامش میده به آدم. 
    معین همیشه علی هستی واقعا ممنون .همه اهنگاتو گوش میدم خیلی عالیه .بازم برامون بخون .
    دمتون گرم و غمتون کم
    عالییییییییییی بوسسسسسسس
    دمتون گرم
  • یداله یزدانی
  • خیلی عالی بود  مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر سی
    اوفیش سی ای آهنگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی