دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ aciyor از goksel

دانلود آهنگ اجیور - گوکسل

دانلود اهنگ جدید

متن و ترجمه اهنگ


Ölürsem yalnızlıktan    اگر من از تنهایی بمیرم

Ve senin kötü kalbinden   و به خاطر قلب خسیس تو

Fikrimin dikenlerinden       و  به خاطر خارهای افکارم

Batıyorsun hala derinden   باز هم عمیقا در من فرو می روی

Acıyor Acıyor Acıyor          درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor   همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor    قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

Acıyor Acıyor Acıyor   درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor  همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor  قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

Sakın gelme istemem   دست بردار, آینده را نمی خواهم

Çok korkuyorum senden  از تو خیلی می ترسم

Bu muammalı halden       و از این رفتار مبهم

Çek çıkar elini kalbimden و از بهایی که قلبم باید بپردازد

Acıyor Acıyor Acıyor   درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor    قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

Acıyor Acıyor Acıyor    درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor   همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor   قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

Bin türlü ihtimali düşünüyorum به هزار تا احتمال فکر می کنم

Aklına gelmiyor muyum bilemiyorum  آیا این افکار به ذهن تو نمی آیند؟ نمی دانم

Acıyor Acıyor Acıyor  درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor   همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor   قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

Acıyor Acıyor Acıyor   درد دارد

Her yolu denedim bitmiyor   همه ی راه ها را امتحان کردم, تمام نمی شود

Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor قلب من در عمق باقی مانده است و عشق در آن غرق می شود

دریافت

  • ۹۴/۱۰/۰۳
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۱۲)

عالیه بخصوص قسمت اجیور اجیور گفتنش.واقعا باسوزه.    ریتم اهنگشم فوق العادس و همچنین معنیه زیباش.من این اهنگو تو سریال فریحا شنیدم واقعا معرکست.
عالی بود واقعا صدای عالی داره
محشره. یه ترکیب فوق العاده ی متن، صدا، موزیک
ترجمه ی دقیق یکی از جملات میشه : عشقتو در اعماق قلبم رها کردی و داره هی فرو میره (غرق میشه)
  • سنگ مصنوعی
  • سلام
    این آهنگ فوق العادست دمتون گرم
    این آهنگ فوق العادست 
    بسیار بسیار عالی..
    یه مقدارش رو متوجه میشدم اما بازم دنبال ترجمه‌ش بودم، 
    خیلی ممنون...
    Batıyorsun hala derindenاین ترجمش ایراد داره!!!بهتر بود ب صصورت داری از چشمم میوفتی ترجمه میشد!!
    عالیه من عاشق این اهنگم ترجمش عالی بود
    چرا دان نمیشههههههههه
    من چجوری دانلود کنم این که نمیشه
    این اهنگ عالیه....عالی...مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی