دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود اهنگ جدید امیر پدرام به نام تجربه با لینک مستقیم

دانلود اهنگ امیر پدرام به نام تجربه

دانلود اهنگ تجربه از امیر پدرام

Amir Pedram دانلود اهنگ تجربه امیر پدرام

دانلود اهنگ جدید امیر پدرام به نام تجربه

Download New Music Amir Pedram – Tajrobeh

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

تجربه امیر پدرام

.

.

دانلود آهنگ تجربه از امیر پدرام با کیفت ۳۲۰

Amir Pedram – Tajrobeh
&
دانلود آهنگ تجربه از امیر پدرام با کیفت ۱۲۸

Amir Pedram – Tajrobeh
_______

متن اهنگ تجربه از امیر پدرام

دیگه بارونو احساسش واسم شبیه چیزی نیست من از گذشته فهمیدم که این حس بچه بازی نیست
داری شبیه من میشی منم شکل تورو دارم داری درگیر عشق میشی منم تجربشو دارم
بهم گفتی که دلبستی داری وابسته تر میشی دیگه جدا شدن سخته نمیتونی ازم رد شی
من این احساسو میفهمم خودم درگیر این حسم من از حالم خبر دارم از احساسه تو میترسم
میگی درگیر چشمامی منم درگیر چشماشم
نمیتونی که عاشق شی نمیتونم که عاشق شم
داری شبیه من میشی منم شکل تورو دارم
تو باید رد بشی از من منم تجربشو دارم
متن آهنگ تجربه امیر پدرام
بهم گفتی که دلبستی داری وابسته تر میشی
دیگه جداشدن سخته نمیتونی ازم رد شی
من این احساسو میفهمم خودم درگیر این حسم
من از حالم خبر دارم از احساس تو میترسم
میگی درگیر چشمامی منم درگیر چشماشم
نمیتونی که عاشق شی نمیتونم که عاشق شم
داری شبیه من میشی منم شکل تورو دارم
تو باید رد بشی از من منم تجربشو دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی