دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام عادت

دانلود آهنگ عادت از مهدی مدرس

Mehdi Modarres Adat دانلود آهنگ عادت از مهدی مدرس

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت

Download New Music Mehdi Modarres – Adat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

عادت از مهدی مدرس

.

.

دانلود آهنگ عادت از مهدی مدرس با کیفیت بالا ۳۲۰

Mehdi Modarres – Adat

&

دانلود آهنگ عادت از مهدی مدرس با کیفیت متوسط ۱۲۸

Mehdi Modarres – Adat

.

.

متن اهنگ عادت از مهدی مدرس

دیوونم دیگه از من بریدی
مگه تو احساسمو ندیدی
مگه من عاشقت نبودم
میری برو سفر سلامت
بودنم واست شده یه عادت
بهتره یکم تنها بمونی
بارون داره میباره تا رویاتم میاره
دوباره قطره های اون غم رو دلم میذاره
خدا برس به داد من فقط تویی پناه من دلم گرفته
چرا باید تنها بشی بازیه دستا بشی دله دیوونه
تکست آهنگ عادت مهدی مدرس
میخونم تنها تو خیابون همصدای قطره های بارون
از روزای رفته و خواب داغون
چرا آخرش باید بسوزم
چشم به این لحظه ها بدوزم
رویه تنهاییام خونه بسازم
بارون داره میباره تا رویاتم میاره
دوباره قطره های اون غم رو دلم میذاره
خدا برس به داد من فقط تویی پناه من دلم گرفته
چرا باید تنها بشی بازیه دستا بشی دله دیوونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی