دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود موزیک ویدئو جدید حمید صفت به نام چ با لینک مستیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک ویدئو حمید صفت به نام چ

دانلود موزیک ویدئو چ از حمید صفت

Hamid Sefat Che دانلود موزیک ویدئو حمید صفت به نام چ

دانلود موزیک ویدئو جدید حمید صفت به نام چ

Download New Video Hamid Sefat – Che

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

موزیک ویدئو حمید صفت

.

.

دانلود موزیک ویدیو چ از حمید صفت با کیفیت Full HD

Hamid Sefat – Che

&

دانلود موزیک ویدیو چ از حمید صفت با کیفیت HD

Hamid Sefat – Che

&

دانلود موزیک ویدیو چ از حمید صفت با کیفیت HQ

Hamid Sefat – Che

.

.

.

_________________

دانلود آهنگ چ از حمید صفت

.

.

دانلود اهنگ چ از حمید صفت با کیفیت بالا ۳۲۰

Hamid Sefat – Che

&

دانلود اهنگ چ از حمید صفت با کیفیت متوسط ۱۲۸

Hamid Sefat – Che

.

.

.

متن اهنگ چ از حمید صفت

این شهر کیست حاجت به چیست
باور که نیست یه عاشق به ایست
جواب منو بدید جهاد منو ببین
این بود هدف و راه
چمران همت چریکی ها
شماها چی میگی ها
حرف و دردم چی میگی ها
من میخواستم جوون منگ و بنگ و چت و..
بزن و هی بچاق
به همه مسئله هات
به همه هدف و رات
به همه غیرت و رات
اسمت خواهر مادر باور ناموس آخر بی ناموس
با هر توهمی به با
توهمه و همه به خواب رفتین
خون جوشان نی همگی … و لختین
ای وای مادرم طعنه های عالمم
سرما و درد های لحظه های آخرم
حرف های امروز ترکش های تو تنم
عالم آتش بود غم من هر بار
مرد و هوس زن شوهر دار
مولا
ببین من مریضم
منو صدام کن از ته قلبتم عزیزم
منو صدام کن من نریزم
من میپاچم من بریدم از اون تعطیلاشم
منو نگام کن از همیشم تنها ترم توی جادم تنها منم تویی باور من ندارم
تویی آخر من کجاشم
رفتم ته قلبم حرفم در رفت گفت مغزم درد گرفت و هی گفتم میام نرفتم
همه خوردن من نخوردم
همه بردن من نبردم
بازندم ولی بازم من
بازم من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی