دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدبد حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین

Download New Music Hamed Zamani And Reza Helali – Emam Hosein

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

حامد زمانی و رضا هلالی-امام حسین

دانلود آهنگ حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین

دانلود آهنگ امام حسین حامد زمانی و رضا هلالی

.

دانلود آهنگ امام حسین حامد زمانی و رضا هلالی با کیفیت ۳۲۰

Hamed Zamani And Reza Helali – Emam Hosein

.

دانلود آهنگ امام حسین حامد زمانی و رضا هلالی با کیفیت ۱۲۸

Hamed Zamani And Reza Helali – Emam Hosein

.

.

.

متن آهنگ حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین

السلام علیک یااباعبدالله
من لی غیرک، من لی غیرک
من که ندارم کسی رو به غیرت
آرزومه با دعاهای خیرت
پا بذارم جای پای زهیرت
انی سلم لمن سالمکم
انی حرب لمن حاربکم
قلبم میزنه با ضرب سینه زنت
می خونه عشق منه یا حسین
تو کل دنیا فقط حسین دلسوزمه
یکی یکی هیات ها مسیر هر روزمه
اسلام، اسلام ای شهید کریلا
ماه روی نیزه ها می کشی مرا
اسلام، اسلام ای شهید کریلا
ماه روی نیزه ها می کشی مرا
منی که هر نفسم اسم تو گفتم
نکنه یه روزی از چشات بی افتم
به منه مرده ی جون تازه دادی
برا نوکریت به من اجازه دادی
حرمت رویای من
دین من دنیای من
بنویسید روی سنگ قبر من
آقای من دنیای من
متن آهنگ حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین
اللهم اجعل محیایَ، محیای من
من برای تو گریه می کنم
تو برای من آقای من
حی علی البکا، حی علی البکا
فی ماتم الحسین مظلوم کربلا
حی علی البکا، حی علی البکا
فی ماتم الحسین مظلوم کربلا
عریان کربلا عطشان کربلا
سلطان کربلا ، سلطان کربلا
دستم را بگیر تو دریایی من کویر
امیری نعم الامیر یاحسین
حرم نگو خونمه عزیز تر از جونمه
با دست نشونم بده بگو که دیونمه
چقده بگم آقا هوات و کردم
کاش بیام به کربلات و بر نگردم
به صدام امون بده به دلم جنون بده
بی سر و سامونتم بیا به من سامون بده
لیلای من یک خبری به مجنون بده
من که مردم کرب و بلات و نشون بده سامون بده
این الطالب بدم المقتول بکربلا
این الطالب بدم المقتول بکربلا
این الطالب بدم المقتول بکربلا
این الطالب بدم المقتول بکربلا
این الطالب بدم المقتول بکربلا
این حی علی العزا
فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

دانلود آهنگ حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین


  • ۹۴/۰۷/۲۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی