دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام حساب بانکیم خالیه

Download New Music Mostafa Taftish – Hesabe Bankim Khalie

 مصطفی تفتیش-حساب بانکیم خالیه

دانلود آهنگ مصطفی تفتیش به نام حساب بانکیم خالیه

دانلود آهنگ حساب بانکیم خالیه مصطفی تفتیش

.

دانلود آهنگ شاد حساب بانکیم خالیه مصطفی تفتیش با کیفیت ۳۲۰

Mostafa Taftish – Hesabe Bankim Khalie

.

دانلود آهنگ شاد حساب بانکیم خالیه مصطفی تفتیش با کیفیت ۱۲۸

Mostafa Taftish – Hesabe Bankim Khalie

.

.

.

متن آهنگ مصطفی تفتیش به نام حساب بانکیم خالیه

آی دختر همسایه دیدموت مو دیدم
فقط یه لحظه استاپ حرفامو بت میگم
حساب بانکیم خالی و تیپم عالی
من فقط میخوام تورو بی اوضاع مالی
میگم که مو بیکارم ولی دوست دارم
اگه قبولم کردی میشی تنها یارم
عینکوم ریبونو من نداروم خونه
هعی ننم میگه دلم از دس تو خونه
آی دختر همسایه دیدموت مو دیدم
فقط یه لحظه استاپ حرفامو بت میگم
حساب بانکیم خالی و تیپم عالی
من فقط میخوام تورو بی اوضاع مالی

متن آهنگ مصطفی تفتیش به نام حساب بانکیم خالیه

آی دختر همسایه دیدموت مو دیدم
فقط یه لحظه استاپ حرفامو بت میگم
حساب بانکیم خالی و تیپم عالی
من فقط میخوام تورو بی اوضاع مالی
میگم که مو بیکارم ولی دوست دارم
اگه قبولم کردی میشی تنها یارم
عینکوم ریبونو من نداروم خونه
هعی ننم میگه دلم از دس تو خونه
آی دختر همسایه دیدموت مو دیدم
فقط یه لحظه استاپ حرفامو بت میگم
حساب بانکیم خالی و تیپم عالی
من فقط میخوام تورو بی اوضاع مالی

دانلود آهنگ مصطفی تفتیش به نام حساب بانکیم خالیه


  • ۹۴/۰۷/۲۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی