دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سبحان عابد به نام نشونه

Download New Music Sobhan Abed – Neshooneh

 سبحان عابد-نشونه

دانلود آهنگ سبحان عابد به نام نشونه

دانلود آهنگ نشونه سبحان عابد

.

دانلود آهنگ نشونه سبحان عابد با کیفیت ۳۲۰

Sobhan Abed – Neshooneh

.

دانلود آهنگ نشونه سبحان عابد با کیفیت ۱۲۸

Sobhan Abed – Neshooneh

.

.

.

متن آهنگ سبحان عابد به نام نشونه

خالیه دستامو من تورو میخوامو

تو هم از قلب من دوری

صبوری بگو عشقم چجوری دلت اومد

دلم گرفته از این زمونه

نذار این دل تنهام

بشه بی آشیونه شدم دیوونه

تو بهترین ترانه ی واسه دل شکستم

تو بهتر نشونه ی واسه روزای خاص من

هنوزم از خاطره ها سراغ میگیرم یادتو

بازم با درد بی کسیم بغل میگیرم عکستو

بغل میگیرم عکستو

متن آهنگ سبحان عابد به نام نشونه

چه خواسته داشتیم از عشق واسه رسیدن ما به هم

چقدر دلم میخواست بگم دوست

دارم دوست دارم

ون واسه ی شادی تو از همه دنیام میگذرم

کاشکی میشد این حسو با صدای تو بشنوم

با صدای تو بشنوم

و بهترین ترانه ی واسه دل شکستم

تو بهتر نشونه ی واسه روزای خاص من

هنوزم از خاطره ها سراغ میگیرم یادتو

بازم با درد بی کسیم بغل میگیرم عکستو

بغل میگیرم عکستو

خالیه دستامو من تورو میخوامو

تو هم از قلب من دوری

صبوری بگو عشقم چجوری دلت اومد

دلم گرفته از این زمونه

نذار این دل تنهام

بشه بی آشیونه شدم دیوونه

دانلود آهنگ سبحان عابد به نام نشونه 


  • ۹۴/۰۷/۲۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی