دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام دارم عاشق میشم

دانلود آهنگ ایمان غلامی به نام دارم عاشق میشم

ایمان غلامی

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم ایمان غلامی

Download New Music Iman Gholami – Daram Asheghet Misham

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم ایمان غلامی با کیفیت ۳۲۰

Iman Gholami – Daram Asheghet Misham

.

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم ایمان غلامی با کیفیت ۱۲۸

Iman Gholami – Daram Asheghet Misham

.

متن آهنگ ایمان غلامی به نام دارم عاشقت میشم

تا که افتاده چشات به نگاه گرم من فهمیدم عاشقتم کاشکی باشی سهم من

تو کنارم هستی تو که میشی نزدیک باتو روشن میشه این شبای تاریک

از خودم میپاشم وقتی بی تو باشم هرکاری کردم تا توی قلب تو جاشم

دارم عاشقت میشم زندگی باتو چقد خوبه

لحظه های خوشی باتو واسه این دیوونه آشوبه

دارم عاشقت میشم زندگی باتو چقد خوبه

لحظه های خوشی باتو واسه این دیوونه آشوبه

شعر آهنگ ایمان غلامی به نام دارم عاشقت میشم

از همون لحظه که تو اومدی تو زندگیم فهمیدم عاشقتم باتموم سادگیم

تو کنارم هستی همه چی آرومه به خودم میبالم وقتی اسمت رومه

با همه احساسم میگیرم دستاتو این ته رویامه که بمونم باتو

دارم عاشقت میشم زندگی باتو چقد خوبه

لحظه های خوشی باتو واسه این دیوونه آشوبه

دارم عاشقت میشم زندگی باتو چقد خوبه

لحظه های خوشی باتو واسه این دیوونه آشوبه

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام دارم عاشق میشم

  • ۹۳/۱۲/۰۷
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی