دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار

دانلود آهنگ شهاب تیام به نام بیقرار

شهاب تیام

دانلود آهنگ بیقرار شهاب تیام

Download New Music Shahab Tiam – Bigharaar

دانلود آهنگ بیقرار شهاب تیام با کیفیت ۳۲۰

Shahab Tiam – Bigharaar

.

دانلود آهنگ بیقرار شهاب تیام با کیفیت ۱۲۸

Shahab Tiam – Bigharaar

.

متن آهنگ شهاب تیام به نام بی قرار

اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی باتو دنیارو میسازم

دستامون تو دست هم تو میشی مال خودم من به داشتنت مینازم

تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز شب من بی تو سحر شه

تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی تا این فاصله سر شه

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

شعر آهنگ شهاب تیام به نام بی قرار

میشینم با دل تنگ تو خیالم گوش به زنگ تا سراغمو بگیری

با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری

بگو وقت داری برام بگو دوس داری بیام تا تموم لحضه هام باشی کنارم

دیگه بسته انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

متن آهنگ بی قراره دلم شهاب تیام

میشینم با دل تنگ تو خیالم گوش به زنگ تا سراغمو بگیری

با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری

بگو وقت داری برام بگو دوس داری بیام تا تموم لحضه هام باشی کنارم

دیگه بسته انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اول کاره دلم

تو که میشناسی من احساسی نمیتونه عشقتو کنار بذاره دلم

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام به نام بیقرار

  • ۹۳/۱۲/۰۴
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۲)

مسخرس

خیلی سایت بدیه چرا از ادم سواستفاده میکنید o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی