دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شاد ساسی مانکن به نام پارمیدا

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام پارمیدا

دانلود آهنگ پارمیدا ساسی مانکن

دانلود آهنگ پارمیدا ساسی مانکن

Download Music Sasy Mankan – Parmida

دانلود آهنگ پارمیدا ساسی مانکن با کیفیت ۱۲۸

Sasy Mankan – Parmida

.

متن آهنگ ساسی مانکن به نام پارمیدا

وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش

آها ساسی مانکن , حو حو حسین مخته , علیشمس , لایو رکورد

تو منو دوس داری اره

لبات گیرایی داره

فدات بشم دوباره

این قلب من تازه کاره

حالا خارجکی بوس کن منو

… خودتو ملوس کن نرو

بیا کنارم بشینو بعد دلو بلوتوس کن نرو

واسه قلب تو منم کاندیدا

بدون عاشق تو شدم پارمیدا

دلم به هیچ سمتی نه پیش نرفت

اخه چقدر خوشگلی بی شرف

غیر تو نیس بام کسی

تو خوشگلی با چشای فانتزی

تو سرما هم بی کاپشنی

تو مانکن.بی ساکشنی

من عاشقتم می فهمم با تو اینو

به من بوس بده با طعم کاپوچینو

حالا پی ای نایت پانی جون

من دوستت دارم نمیشه حالیشون

واسه با من بودن تو طالبی

عجب دختر جالبی

فدات بشم که تازگی عاشقم شدی به سادگی

وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش

وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش

یو وری وری وری نایس تکی

اره خوشمزه تر از ایس پکی

دوس دارم بام بیای پاریس

یا که بریم جزایر مار ماریس

بوس بده چون که خوشکه لب من

بوس کاریم کن پشت سر هم

تو قیافت عشقو میبینم حالا

تو خوشگلی بینیتم سر بالا

بگو پشت سرت میگن چی

تو مدلی مدل d & g دی ان جی

بین همه باز ۲۰ تو میشیو

واست میخرم یه میتسو بیشی

توتوتو منو دوس داری اره

لبات گیرایی داره

فدات بشم دوباره

این قلب من تازه کاره

خارجکی بوس کن منو

خودتو ملوس کن نرو

بیا کنارم بشینو بعد

دلو بلوتوس کن نرو

اخ فدات بشم ارمیتا

علی شارمیتا نه پارمیدا

پارمیدا یو بست لیدی

ولی میره توی حس خیلی

تو پیشی منی و میووو

پس عشوه نریز و بیاااا

اره فدات میشم چون که بلایی تو

بذار ببینم موهای طلایی تو

با تو دل من رسید به آرامش

تو خوشگلی بی لوازم ارایش

با تو وجود من رفت تو اوج

فدات میشم تو روزای فرد و زوج

تو منو دوس داری اره

لبات گیرایی داره

فدات بشم دوباره

این قلب من تازه کاره

وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش

وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش

پارمیدا!!!کجایی پس

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام پارمیدا

  • ۹۳/۱۱/۲۳
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۱)

دانلود نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی