دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید منصور به نام آهای دیوونه

دانلود آهنگ منصور به نام آهای دیوونه

دانلود آهنگ جدید منصور به نام آهای دیوونه

دانلود آهنگ آهای دیوونه منصور

Download New Music Mansour – Ahay Divooneh

دانلود آهنگ آهای دیوونه منصور با کیفیت ۳۲۰

Mansour – Ahay Divooneh

.

دانلود آهنگ آهای دیوونه منصور با کیفیت ۱۲۸

Mansour – Ahay Divooneh

.

متن آهنگ منصور به نام آهای دیوونه

دوست داشتمو دوست دارمو دیگه دلت چی میخواد

دلم دلخوره پر از دلهره مگه دلت میاد

آهای دیوونه قلبم میدونه من که همش با دل تو راه اومدم

آهای دیوونه دنیا میدون بخاطرت رو اسم همه خط زدم

آهای دیوونه دیوونه دیوونه

دوس دارم از عشق تو باز من دیوونه شم

اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم

نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد

تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم

نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد

تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

شعر آهنگ منصور به نام آهای دیوونه

اینهمه عشقو از تو میدونم میدونی که من باتو میمونم

من دوست دارم بیشتر از جونم توی تو دنیا مهربونم

آهای دیوونه دیوونه دیوونه

دوس دارم از عشق تو باز من دیوونه شم

اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم

نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد

تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

عاشق تو میشم با حس خوبی که اینروزا با عشقت به دلم نزدیکه

دیوونه تر میشم با نگاهت انگار بگو دوسم داری بگو همین یکبار

متن آهنگ آهای دیوونه منصور

دوس دارم از عشق تو باز من دیوونه شم

اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم

نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد

تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

دانلود آهنگ جدید منصور به نام آهای دیوونه

  • ۹۳/۱۱/۱۳
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی