دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید سامی بیگی به نام دلتنگ

دانلود موزیک ویدیو سامی بیگی به نام دلتنگ

دانلود موزیک ویدیو دلتنگ سامی بیگی

دانلود موزیک ویدیو دلتنگ سامی بیگی

Download New Music Video Sami Beigi – Deltang

دانلود موزیک ویدیو دلتنگ سامی بیگی با کیفیت  Full HD  ۱۰۸۰

Sami Beigi – Deltang

.

دانلود موزیک ویدیو دلتنگ سامی بیگی با کیفیت HQ  ۴۸۰

Sami Beigi – Deltang

.

متن آهنگ جدید سامی بیگی بانام دلتنگی

وقتی که دلتنگ میشم ثانیه ها سخت میشن

باز دوباره یاد تو توی هر لحظه ی من

حتی تو تابستون گرم ، استخونام یخ میزنه

وقتی تن تو اینجا نیست

چرا عطرت رو بالشتمه

شعر آهنگ جدید سامی بیگی بانام دلتنگی

تنهام شبا همه بی تو مثل همه

خوابم نمی بره انگار نفس کمه

نور آفتاب صبح چشاموم میزنه

چرا عطرت رو بالشتمه

چرا نمی تونم فکر تو از سر ببرم

هنوزم با تو ، تو دلم حرف میزنم

عشقت تو تنها خواهشمه ، چرا عطرت رو بالشتمه

اشکای گوله رو گونتو دیدمو گریه کردم

گریه کردم

منم گریه کردم

بارم و بستم و رفتم یه جایی که بر نگردم

حالا غرق دردم

اشتباه کردم

تکست آهنگ جدید سامی بیگی بانام دلتنگی

وقتی که دلسرد میشم ، از دوباره دیدنت

تو بغل گرفتنت ، مزه ی بوسیدنت

بین صد تا خاطره ، دنبال تو میگردم

آره تو درست بودی ، من اشتباه کردم

.

آهنگ جدید سامی بیگی به نام دلتنگی

.

دانلود موزیک ویدیو جدید سامی بیگی به نام دلتنگ

  • ۹۳/۱۱/۱۰
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۳)

واقعا اهنگ بد ی بودچون اون دختره ی جلف باسامی بودحیف سامی نبود خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی چندش وجلف بودلوس دختره بدقوار ه واقعابرای سامان عزیزم متاسف شدم دیگه نبینمش باسامی جون واقعابدجورتحت تاثیرقرارگرفتم
عالی بود

من میخاستم کلیپشو ببینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی