دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خودتم میدونی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام خودتم میدونی

تنظیم : پازل بند ، ترانه : مهرزاد امیر خانی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام خودتم میدونی

دانلود آهنگ خودتم میدونی میثم ابراهیمی

Download New Music  Meisam Ebrahimi – Khodetam Midooni

دانلود آهنگ خودتم میدونی میثم ابراهیمی با کیفیت ۳۲۰

 Meisam Ebrahimi – Khodetam Midooni

.

دانلود آهنگ خودتم میدونی میثم ابراهیمی با کیفیت ۱۲۸

 Meisam Ebrahimi – Khodetam Midooni

.

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی خودتم میدونی
همه چی خوبه خوبه که هستی با این که دل منو شکستی
دله من از همون روزایه اولم ساده بود
همه چی خوبه خوبه ندونی ندونیو همیشه بمونی
عاشق تو شدم تا دیدمت تو رو خیلی زود خیلی زود
تو داری باعث این همه غم میشی تو داری باعث زخم دلم میشی
تو داری از همه قلبمو میکنی پس بگو میمونی
تو داری اشکمو میکشی تو چشام تو داری پا میذاری جایه رد پام
تو داری دیوونه میکنی قلبمو
خودتم میدونی خودتم میدونی
شعر آهنگ جدید میثم ابراهیمی خودتم میدونی
دروغه ولی همه چی خوبه همه چی خاطره ی غروبه
اگه دلم شکست گناه نداره دوست دارم
همه چی برام مثه گذشتست دل دیوونم همیشه خستست
عاشقی دیگه اشتباه نداره دوست دارم دوست دارم
تو داری باعث این همه غم میشی تو داری باعث زخم دلم میشی
تو داری از همه قلبمو میکنی پس بگو میمونی
تو داری اشکمو میکشی تو چشام تو داری پا میذاری جایه رد پام
تو داری دیوونه میکنی قلبمو
خودتم میدونی خودتم میدونی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام خودتم میدونی

  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی