دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی به نام هر چی که بود

دانلود آهنگ محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی به نام هر چی که بود

متن آهنگ جدید محمد رضا هدایتی و محمد اسکندری هر چی که بود دل داده بودم من به تو گریه میکردم واسه تو خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجب تو من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل نمیبرم رفتی ندیدی که دارم از توو خودم رو میخورم هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات شعر آهنگ جدید محمد رضا هدایتی و محمد اسکندری هر چی که بود هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات دل داده بودم من به تو گریه میکردم واسه تو خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجب تو من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل نمیبرم رفتی ندیدی که دارم از توو خودم رو میخورم هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات

دانلود آهنگ هر چی که بود محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی

Download New Music Mohammad Eskandari Ft. Mohammadreza Hedayati – Har Chi Ke Bood

دانلود آهنگ هر چی که بود محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Eskandari Ft. Mohammadreza Hedayati – Har Chi Ke Bood

.

دانلود آهنگ هر چی که بود محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Eskandari Ft. Mohammadreza Hedayati – Har Chi Ke Bood

.

متن آهنگ جدید محمد رضا هدایتی و محمد اسکندری هر چی که بود
دل داده بودم من به تو گریه میکردم واسه تو
خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجب تو
من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل نمیبرم
رفتی ندیدی که دارم از توو خودم رو میخورم
هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات
هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات
هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات
شعر آهنگ جدید محمد رضا هدایتی و محمد اسکندری هر چی که بود
هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات
هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات
هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات
دل داده بودم من به تو
گریه میکردم واسه تو
خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجب تو
من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل نمیبرم
رفتی ندیدی که دارم از توو خودم رو میخورم
هر چی که بود تموم شد اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات
هر چی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات هر چی که بوده بمونه بین منو بین چشات

دانلود آهنگ جدید محمد اسکندری و محمدرضا هدایتی به نام هر چی که بود

  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی