دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

دانلود موزیک ویدیو رضا شیری به نام مثل تنهایی

دانلود موزیک ویدیو مثل تنهایی رضا شیری

دانلود موزیک ویدیو مثل تنهایی رضا شیری

Download New Music Video Reza Shiri – Mese Tanhaei

دانلود موزیک ویدیو مثل تنهایی رضا شیری با کیفیت Ful HD

Reza Shiri – Mese Tanhaei

.

دانلود موزیک ویدیو مثل تنهایی رضا شیری با کیفیت HD

Reza Shiri – Mese Tanhaei

.

دانلود موزیک ویدیو مثل تنهایی رضا شیری با کیفیت HQ

Reza Shiri – Mese Tanhaei

.

متن آهنگ جدید رضا شیری مثل تنهایی
آخرین باره میبینمت وای این غم کمی نیست
برمیگردونم رومو نباید بغضمو ببینی
پیش چشات گریه خوب نیست ولی اشک پره تو چشام
نا امیدم اما کاش بشه تو بمونی برام
آخه دیدم تو قلبت داره یکی میشینه به جام
رفتم از دلت اما تو دل من میمونی تو , میمونی تو
مثل تنهایی تویه دله من میمونی تو , میمونی تو
دوست دارم میدونی تو
شعر آهنگ جدید رضا شیری مثل تنهایی
اولین باره یخ کرده دستام بی تو زیر بارون
ساکتی اما دیدم تو چشمات داری میری با اون
آخه دیدم تو قلبت داره یکی میشینه به جام
رفتم از دلت اما تو دل من میمونی تو , میمونی تو
مثل تنهایی تویه دله من میمونی تو , میمونی تو
دوست دارم میدونی تو

.

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

.

دانلود موزیک ویدیو جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی