دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام دریچه

دانلود آهنگ چارتار به نام دریچه

دانلود آهنگ دریچه چارتار

دانلود آهنگ دریچه چارتار

Download New Music Shahab Zarei – Forsat

دانلود آهنگ دریچه چارتار با کیفیت ۳۲۰

Shahab Zarei – Forsat

.

دانلود آهنگ دریچه چارتار با کیفیت ۱۲۸

Shahab Zarei – Forsat

.

متن آهنگ دریچه گروه چارتار
من آن رازم که میرود به سینه ی قبیله ای
نه به پرواز چشم من نمانده خواب پیله ای
من آن رازم که میرود به سینه ی قبیله ای
نه به پرواز چشم من نمانده خواب پیله ای
سبز دریچه شو بکن زیان زرد پرده را
به شعر و شاخه میرسد خیال خام ریشه ها
شعر آهنگ دریچه گروه چارتار
من و تو وارث خورشید و ماهیم
من و تو نغمه ای بی اشتباهیم
تا زمینی میچرخد و هوا هواست
من و تو در جنونی سربه راهیم
من و تو وارث خورشید و ماهیم
من و تو نغمه ای بی اشتباهیم
تا زمینی میچرخد و هوا هواست
من و تو در جنونی سربه راهیم

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام دریچه

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی