دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

دانلود آهنگ شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

دانلود آهنگ جدید شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

دانلود آهنگ وقتی که بارون میزنه شهروز غفوری نیا

Download New Music Shahrooz Ghafoorinia – Vaghti Ke Baroon Mizane

دانلود آهنگ وقتی که بارون میزنه شهروز غفوری نیا با کیفیت ۳۲۰

Shahrooz Ghafoorinia – Vaghti Ke Baroon Mizane

.

دانلود آهنگ وقتی که بارون میزنه شهروز غفوری نیا با کیفیت ۱۲۸

Shahrooz Ghafoorinia – Vaghti Ke Baroon Mizane

.

متن آهنگ شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

هیشکی باورش نمیشه بی تو این دیوونه

بغضش هرشب از تمام ادما پنهونه

چجوری ثابت کنم خرابه حالم وقتی

تنها شاهدم برای گریه هام بارونه

اینجوری که من دارم برای تو میمرم

قصه مون یاد تمام ادما میمونه

وقتی که بارون میزنه

عمریه تو هرنفس حس میکنم توهم دلت پیش منه

هرجا که دل تنگ توام تمام شهر از حال من حس میکنن

قراره بارون بزنه

شعر آهنگ شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

سختیه ندیدن تو از سر عادت نیست

واسه من یه لحظه بی تو حس امنیت نیست

خاطراتتم شبیه رفتنت بی رحمن

حالا با تمام دل سپرده هام میفهمم

وقتی که بارون میزنه

عمریه تو هرنفس حس میکنم توهم دلت پیش منه

هرجا که دل تنگ توام تمام شهر از حال من حس میکنن

قراره بارون بزنه

دانلود آهنگ جدید شهروز غفوری نیا به نام وقتی که بارون میزنه

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی