دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام پاییز

دانلود آهنگ پاییز احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ پاییز احسان خواجه امیری

Download New Music Ehsan Khajeamiri – Paeiz

دانلود آهنگ پاییز احسان خواجه امیری با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Khajeamiri – Paeiz

.

دانلود آهنگ پاییز احسان خواجه امیری با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Khajeamiri – Paeiz

.

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز

بازم یه پاییز

دوباره بارون هجوم فکرت همون خیابون

دوباره دلشوره ی تورو دارم

دوباره دلتنگتم عزیزم

دوباره دارم به هم میریزم

چقدر از این حال بی تو بیذارم

به یادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

به یادتم من ای مهربونم

به یادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

به یادتم من ای مهربونم

شعر آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز

دوباره آواره برگ زردو

دوباره قدم زدن تو هوای سردو

ادامه های درد پاییزی

دوباره جاده وباره دریا

دوباره گریه همهیشه تنها

همینه حال یه مرد پاییزی

به یادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

به یادتم من ای مهربونم

به یادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

به یادتم من ای مهربونم

به یادتم من

به یادتم من

وای پاییزی

به یادتم من

به یادتم من

.

دانلود آلبوم پاییز تنهایی احسان خواجه امیری

.

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی