دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تنهایی

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام تنهایی

این ترک از آلبوم پاییز تنهایی احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تنهایی

دانلود آهنگ تنهایی احسان خواجه امیری

Download New Music Ehsan Khajeamiri – Tanhaei

دانلود آهنگ تنهایی احسان خواجه امیری با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Khajeamiri – Tanhaei

.

دانلود آهنگ تنهایی احسان خواجه امیری با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Khajeamiri – Tanhaei

.

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تنهایی

یجوری بعد تو تنها شدم که به هر ایندی به اعتمادم

بدون تو فقط دیروزمو نه تمام عمرمو از دست دادم

کنارم هر کسی غیر از تو باشه فقط هم صبحت دیوونگیمه

تو تا وقتی تو قلبمن نمیری ، چه فرقی داره کی تو زندگیمه

تمام فکر من شده ، منی که منی که از تو خالیم

اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم

اگه یدون عشق من کنار هرکسی خوشی

به حرمت گذشتمون چرا منو نمیکشی

شعر آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تنهایی

نفس که میکشم

حالم خرابه

چقدر دلتنگیات طاقت بیارم

نه این که فکر کنی تو فکر مرگم

توان زندگی کردن ندارم

تمام فکر من شده ، منی که منی که از تو خالیم

اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم

اگه یدون عشق من کنار هرکسی خوشی

به حرمت گذشتمون چرا منو نمیکشی

تمام فکر من شده ، منی که منی که از تو خالیم

.

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تنهایی

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی