دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام دادم رفت تو رو

دانلود آهنگ بهزاد لیتو به نام دادم رفت تو رو

دانلود آهنگ دادم رفت تو رو بهزاد لیتو

دانلود آهنگ دادم رفت تو رو بهزاد لیتو

Download New Music Behzad Leito – Dadim Raft Toro

دانلود آهنگ دادم رفت تو رو بهزاد لیتو با کیفیت ۳۲۰

Behzad Leito – Dadim Raft Toro

.

دانلود آهنگ دادم رفت تو رو بهزاد لیتو با کیفیت ۱۲۸

Behzad Leito – Dadim Raft Toro

.

متن آهنگ بهزاد لیتو به نام دادیم رفت تورو

دو سه ساله شدی قرص شب من

دنیا ندارم تویی شهر من

دیوونه میشم تو به تن من میخوری فقط تو به درد من

نزارم ازم یه تصویر بد

با چمدونت بری دسگیره درو بگیری تو

بخوای بری یکی بی تو

یه جایی بشین بدن پهلو من تو محکمه جات

اگه بری دورم قرصمه جاست

فاصلمون بدون دشمنه ماست

پ نزار بیاد جمعه ها بجا مهمونی

جلو فیلم زنگ زدیم غذا بیاد

کاش بمونی تو خالی نشه جات

حس بد من جایی نره بات

تنامون خورد محکم بهم چون دلامون باهم مکملن

شعر آهنگ بهزاد لیتو به نام دادیم رفت تورو

گوله برفا میرقصن حال منو نپرسین

چیزی منو گرم نمیکنه نه شومینه نه کرسی

حال من خوب نمیشه نه با الکل نه قرصی

هی شل کن سفت کن بینمون اینطوریشو نخواستیم

ما که دادیم رفت تورو حالا هی بحث بکن

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام دادم رفت تو رو

  • ۹۳/۱۰/۲۴
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۲)

عالی بود
عالی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی