دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام مروارید

Pouya Bayati Morvarid دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

دانلود آهنگ مروارید پویا بیاتی

Pouya Bayati – Morvarid

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام مروارید با کیفیت ۳۲۰

Pouya Bayati – Morvarid

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام مروارید با کیفیت ۱۲۸

Pouya Bayati – Morvarid

……..

متن آهنگ مروارید پویا بیاتی
ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی
خندیدیو شیرین ترین صبح منو آغاز کردی
حالم سر جاشه تو که باشی همیشه در کنارم
تنهات نمیذارم تو هم نرو تنها نذارم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
تکست آهنگ مروارید پویا بیاتی
حرفی بزن شعری بخون کام جهانم رو عسل کن
بی من نرو با من بمون خال منو ضرب المثل کن
هر وقت میبینی منو حالم غرور انگیز میشه
هر وقت که چشماتو میگیری ازم پاییز میشه
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

  • ۹۳/۰۹/۱۸
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی