دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام حالا شد

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام حالا شد

Saleh Rezaei Hala Shod دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام حالا شد

دانلود آهنگ حالا شد

Saleh Rezaei – Hala Shod

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام حالا شد با کیفیت ۳۲۰

Saleh Rezaei – Hala Shod

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام حالا شد با کیفیت ۱۲۸

Saleh Rezaei – Hala Shod

.

……..

متن آهنگ حالا شد صالح رضایی
تو عشقمی یا فرق میکنی یا بیشتر از اینا تو با دله من راه بیا
خودت میدونی دقیقا همونی که باهام میمونی آره اینو خوب میدونی
من بدجوری عاشقت شدم خودتم میدونی
گفتم کسی نیست که عاشقم کنه حالا تو میتونی
حالا شد حالا که تو پیشه منی
میدونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنیم
حالا که میدونم تا تهش باهات میمونم
میبینم تو پیشمی دیگه آرومم
حالا شد حالا که تو پیشه منی میدونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنیم
حالا که میدونم تا تهش باهات میمونم میبینم تو پیشمی دیگه آرومم
تکست آهنگ حالا شد صالح رضایی
حرفتو زدی باهام راه اومدی گفتی میمونی آره اینو خوب اومدی
دیدی اونقدی سخت نبود اومدی حرف دلمو انگار رو هوا زدی
حال میدونم دیگه تا آخرش من میمونمو تو
اگه تو بخوای از پیشم بری من میدونمو تو
حالا شد حالا که تو پیشه منی
میدونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنیم
حالا که میدونم تا تهش باهات میمونم
میبینم تو پیشمی دیگه آرومم
حالا شد حالا که تو پیشه منی میدونم عشقمی تو از خودمون حرف میزنیم
حالا که میدونم تا تهش باهات میمونم میبینم تو پیشمی دیگه آرومم

  • ۹۳/۰۹/۰۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی