دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

Amir Tataloo To Too Did Man Nisti1 دانلود موزیک ویدیو تو تو دید من نیستی امیر تتلو

دانلود موزیک ویدیو تو تو دید من نیستی امیر تتلو

Download New Video Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت Full HD

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

.

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت HD

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

.

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت HQ

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

.


دانلود آهنگ تو تو دید من نیستی از امیر تتلو


متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو

تو توو دید من نیستی ، کجایی

چطور انقده نترس و شجاعی

چطور انقده بد شدی خدایی

تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم

چرا گریه نمیکنی به یادم
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت

 کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی

 منم بزنم با پیانو
یه وقتایی همه چیز سیاس

دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز

 فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست

هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی

من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی

هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی

اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی

ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم

 این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن
تو توو اتاق من نیستی چرا نه

 چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم

هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شمع

همیشه من همینقدر دوست داشتم
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت

کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی

منم بزنم با پیانو

  • ۹۳/۰۹/۰۷
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۴)

اسیرتم تتل جووون
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
عالیه ترکوند این فیلم عشق ما یی و عشوه کری عموتتل عالی عالی عالی عالی
 عالیه....فقط کاش تتل ریشا رو بزنه بشه تتلوی دو سه سال پیش 😳😳😳😳

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی