دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ منصور به نام من باهات جورم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ منصور به نام من باهات جورم

اهنگ درخواستی 

Mansour Man Bahat Jooram دانلود آهنگ من باهات جورم منصور

دانلود آهنگ من باهات جورم منصور

Mansour – Man Bahat Jooram

دانلود آهنگ من باهات جورم با کیفیت ۳۲۰

Mansour – Man Bahat Jooram

دانلود آهنگ من باهات جورم با کیفیت ۱۲۸

Mansour – Man Bahat Jooram

___

دانلود آهنگ شاد منصور به نام من باهات جورم

متن آهنگ منصور با نام من باهات جورم

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

هر چی من خندون تو به جاش اخمو کم نمیاری نمیری از رو

زدی تو کار لج و لجبازی با همه بازی با منم بازی

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

من نمیتونم رد بشم از تو بی خیالت شم گم کنم عشقو

آره از حرفم برنمیگردم چون تو رو با عشق انتخاب کردم

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

متن آهنگ منصور با نام من باهات جورم

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

هر چی من خندون تو به جاش اخمو کم نمیاری نمیری از رو

زدی تو کار لج و لجبازی با همه بازی با منم بازی

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

من نمیتونم رد بشم از تو بی خیالت شم گم کنم عشقو

آره از حرفم برنمیگردم چون تو رو با عشق انتخاب کردم

من باهات جورم نگو مغرورم نگو میترسم نگو مجبورم

من باهات جورم خودتم دیدی از همون اول اینو فهمیدی

  • ۹۳/۰۹/۰۵
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۱)

منصورجان اهنگ هات عالییییییییییییییییییییییییییه داداش حرف نداری خوش صدا واقعا عالیییییییییییییییییییییییییه ترانه هات مخصوصابری باخ واین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی