دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

Behzad Pax Sedam Avaz Shode دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Behzad Pax – Sedam Avaz Shode

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Behzad Pax – Sedam Avaz Shode

_____

متن اهنگ بهزاد پکس به نام صدام عوض شد

صدام عوض شده قشنگ مثل شخصیت توئه با آرزوهاش خیلی وقته دست به یقه شده
من خفه خون گرفتم وقتی دیدم تو شهرم کم نیست اون آدمی که تو وضعیت توئه
تصویرت فالشه حرفات کیفیت نداره ببین شناسنامه که هست ولی ملیت نداره
مهره هات سوختن وقتی شاه مات میشه حتی عکسایه قدیمی دیگه حیثیت نداره
میگن پرنده تو قفس بره آزاد میشه رفیقت کنار عشقته داره داماد میشه
دود نکن همش سیگارت صداش در اومد قدرت تخیلت بالاست هرچی شکافت در اومد
ببین خونو میگم مغزتو زود پز شده حرفام نشست به دلت چون شناس در اومد
این مسیری که میرم کسی نیست پشتم اینجا زیر زمینه بیا من گربه هاشو کشتم
من اون صدایه گشنم که سیرمونی نداره پس عادتمه همیشه خالی بوده پشتم
من اون ویروسیم که فقط تو تنه خودمم اینا باعث میشه رفقام بهم بگن دشمن
زیره چشمام کبوده بگو توام مثه منی
زیره بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش
یه عمری میدویی به هدف نمیزنی
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم
دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خستس پس خورشید با منت میتابه
از روزایه خوبمون چیزی من یاد ندارم
♪♪♪
خیره به فردایی شدم غول آخر نداره دلخوش دنیایی که خوارو مادر نداره
یکم تلخه خب حرفام دموکراسی میخواد تفسیر آینده ای که کسی باور نداره
دیس لاوو گذاشتم کنار گاهی نازش میکنم مخم وحشیه دارم رامش میکنم
یه بار خودت باش توام بزار تخلیه شی یکم فکر کن به حرفام ازت خواهش میکنم
اعصابم سر جاش نیست تو پاکته سیگار اونی که چشماش با دیدن حقیقت بیداره
یکی مثل خودت شاید گشنه تر اینا دست نوشته های یه آدمه بیماره
من آدم برفیامو هیچ وقت قشنگ نساختم چون برفامون گلی بود هیچ وقت یه رنگ نداشتم
نشد سیاهی نباشه بین حجم یخش خواستم یه رنگ باشم ولی هیچوقت نذاشتن
همون آدمه پری که دنیاش خالی از کینه نیست دلش میگه حقیقت چیزی که میبینه نیست
سیگارم جون آخرشه ولی تا تهش سوخت اینم فک نمیکرد برسه آخرش زود
اگه سنگین بود کامم منو ببخش رفیق بهزاد تو جهنم دله تو باورش سوخت
زیره چشمام کبوده بگو توام مثه منی
زیره بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش
یه عمری میدویی به هدف نمیزنی
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم
دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خستس پس خورشید با منت میتابه
از روزایه خوبمون چیزی من یاد ندارم

  • ۹۳/۰۸/۲۳
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی