دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید بلک کتس به نام بوسه

دانلود موزیک ویدیو بلک کتس به نام بوسه

دانلود موزیک ویدیو بوسه بلک کتس

Black Cats Booseh دانلود موزیک ویدیو بوسه بلک کتس

دانلود موزیک ویدیو جدید بلک کتس به نام بوسه با لینک مستقیم و سه کیفیت

Download New Video Black Cats – Booseh

برای دانلود موزیک ویدیو جدید به دامه مطلب بروید…

دانلود موزیک ویدیو بوسه

دانلود موزیک ویدیو بلک کتس به نام بوسه با کیفیت Full HD

Black Cats – Booseh

.

دانلود موزیک ویدیو بلک کتس به نام بوسه با کیفیت HD

Black Cats – Booseh

.

دانلود موزیک ویدیو بلک کتس به نام بوسه با کیفیت HQ

Black Cats – Booseh

.


دانلود آهنگ بوسه از بلک کتس


متن اهنگ بلک کتس به نام بوسه

امشب تو نگاهت
من عشقو میبینم
با من که میرقصی
یا پیشت میشینم
تمومه آرزوم بود
دستاتو بگیرم
بگی عاشقمی تا
برای تو بمیرم..

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

♫♫♫

برای با تو بودن
من خدا رو دیدم
دستامو گرفتی
با تو عشقو دیدم
واسه شادی قلبت
لحظه هامو میدم
امشب دیگه با تو
به آرزوم رسیدم

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

  • ۹۳/۰۸/۲۰
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۷)

عالی بود واقعا ممنون
خیلی خوب بود مرسی خیلی دنبالش گشتم تا پیدا کردم سپیده خانم تو که هیچی نمی دونی نگو خوب نبوده خیلی هم خوب بود 
عالی بود مرسی
زیاد خوب نبود 
واقا قشنگه
عاشقانه واحساسی
عاشقانه واحساسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی