دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آه میکشم

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام آه میکشم

دانلود آهنگ آه میکشم علی جهانیان

Ali Jahanian Aah Mikesham دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آه میکشم

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آه میکشم

Download New Music Ali Jahanian – Aah Mikesham

برای دانلود آهنگ جدید به دامه مطلب بروید…

علی جهانیان به نام آه میکشم

دانلود آهنگ آه میکشم علی جهانیان با کیفیت ۳۲۰

Ali Jahanian – Aah Mikesham

دانلود آهنگ آه میکشم علی جهانیان با کیفیت ۱۲۸

Ali Jahanian – Aah Mikesham


متن اهنگ آه میکشم علی جهانیان

تو هم درگیر من هستی تو این لحظه
تو هم بی من تو چشمات اشک می لرزه
تو هم تو خلوتت دلتنگ من میشی
همین حست برام یه دنیا می ارزه
همین حست برام یه دنیا می ارزه..
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی
گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه هستی
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی
حسم میگه که الان با یکی دیگه هستی..
♫♫♫
تمومه لحظه هام جون میگره اگه برگدی تازه میشم با هوات
این شده رویای هر روزه من که قراره بشنوم صدات
بیا بیا
نذار که قلب عاشقم تو این قفس بمیره برگرد
بیا بیا
فضای خونه سوت و کوره نمیشه بی تو سر کرد
نمیشه بی تو سر کرد..
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی
گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه هستی
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی
حسم میگه که الان با یکی دیگه هستی..

  • ۹۳/۰۸/۱۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۲)

kheily ziba mikhonid.montazere ahanghaye bishtary hastim
Kheyli ghashang boooood
Merciiiiii

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی