دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود موزیک ویدیو تو تو دید من نیستی امیر تتلو

بزودی از رسانه ملی مدیا

Amir Tataloo To Too Did Man Nisti دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

Download New Video Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

برای دانلود موزیک ویدیو جدید به دامه مطلب بروید…

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزودی

امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

زمان پخش موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی ۳۰ آبان ۱۳۹۳


دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت Full HD

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزودی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت HD

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزودی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی با کیفیت HQ

Amir Tataloo – To Too Did Man Nisti

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزودی


دانلود آهنگ تو تو دید من نیستی از امیر تتلو


متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو

تو توو دید من نیستی ، کجایی

چطور انقده نترس و شجاعی

چطور انقده بد شدی خدایی

تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم

چرا گریه نمیکنی به یادم
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت

 کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی

 منم بزنم با پیانو
یه وقتایی همه چیز سیاس

دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز

 فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست

هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی

من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی

هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی

اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی

ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم

 این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن
تو توو اتاق من نیستی چرا نه

 چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم

هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شمع

همیشه من همینقدر دوست داشتم
دوست دارم دوباره اون پاهای خستت

کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی

منم بزنم با پیانو

  • ۹۳/۰۸/۱۷
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی