دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام عاشق شو

دانلود آهنگ عاشق شو شهاب رمضان

Shahab Ramezan Ashegh Sho دانلود آهنگ عاشق شو شهاب رمضان

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

Download New Music Shahab Ramezan – Ashegh Sho

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ عاشق شو

________

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shahab Ramezan – Ashegh Sho

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahab Ramezan – Ashegh Sho

_____________

متن اهنگ عاشق شو شهاب رمضان

روبروم بشینو نگام کن خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه ماله من باش با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن پر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم بگو دنیا رو با تو میخوام
عاشق شو مثه خود من
میخوامت , همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
متن آهنگ عاشق شو شهاب رمضان
تو دنیا فقط یه نفر اونی که دلم میخواده اون تویی
که عاشقی رو با چشماش یاد من داده
یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثله یک رویاست
تا ابد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجا
عاشق شو مثه خود من
میخوامت , همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه

  • ۹۳/۰۷/۲۵
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی