دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سعید عرب به نام من و تو

دانلود آهنگ من و تو از سعید عرب

Saeed Arab Manoto دانلود آهنگ من و تو سعید عرب

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

Download New Music Saeed Arab – Manoto

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ من و تو

.

.

دانلود آهنگ سعید عرب به نام من و تو با کیفت ۳۲۰

Saeed Arab – Manoto
&
دانلود آهنگ سعید عرب به نام من و تو با کیفت ۱۲۸

Saeed Arab – Manoto
_______

متن اهنگ سعید عرب به نام من و تو

منو به خاطر خودم بخواهو بس
نه از سره یه حس نه از سره هوس
نه از رو عادتو نه از رو بی کسی
از عشقمون بگو به هر کی که میرسی
منو بخاطره احساسم بخواه
به خاطره دله حساسم بخواه
نگو که دستمون به هم نمیرسه
بمون کنار من همینم برام بسه
منو تو من و تو با هم
منوتو و عشق با هم
منو و تو چشم انتظاری
تو دیگه طاقت نمیاری
منو تو من و تو با هم منوتو و عشق با هم
منو و تو چشم انتظاری تو دیگه طاقت نمیاری
متن آهنگ منو تو سعید عرب
هر کاری میکنی بگو به خاطرم
به من بگو بمیر باور کن حاضرم
بگو دله تو هم تنگه برای من
تویه لحظه هات خالیه جایه من
خالیه جایه من
منو تو من و تو با هم
منوتو و عشق با هم
منو و تو چشم انتظاری
تو دیگه طاقت نمیاری
منو تو من و تو با هم منوتو و عشق با هم
منو و تو چشم انتظاری تو دیگه طاقت نمیاری
منو تو من و تو با هم
منوتو و عشق با هم
منو و تو چشم انتظاری
تو دیگه طاقت نمیاری

نظرات (۱)

سلوم.خوبین؟بدووووووو که آپم.
فقط بدو که منتظرتم 
بخدا اگه نیومدی دیگه باهات قهرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی