دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهرداد آسمانی به نام ایران ایران با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مهرداد آسمانی به نام ایران ایران

دانلود آهنگ ایران ایران از مهرداد آسمانی

Mehrdad Asemani Iran Iran دانلود آهنگ ایران ایران مهرداد آسمانی

دانلود آهنگ جدید مهرداد آسمانی به نام ایران ایران

Download New Music  Mehrdad Asemani – Iran Iran

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ ایران ایران

.

.

دانلود آهنگ ایران ایران از مهرداد آسمانی با کیفت ۳۲۰

 Mehrdad Asemani – Iran Iran
&
دانلود آهنگ ایران ایران از مهرداد آسمانی با کیفت ۱۲۸

Mehrdad Asemani – Iran Iran
_______

متن اهنگ ایران ایران از مهرداد آسمانی

اگه خاک من از دست بره جایی ندارم
دل میمیره از غصه دیگه نایی ندارم
بجز نام تو ای مام وطن ای موطن من
دگر بر روی لب های خود آوایی ندارم..

دیگه ندارم طاقت موندن
من این شهر رو رها میکنم از درد شبونه
دل ِ موطن من مرده ز بیداد زمونه
های های،ایران
سرم روی تن من نباشه گر که بیگانه بشه هموطن من
های های،ایران
سرم روی تن من نباشه گر که بیگانه بشه هموطن من

♫♫♫

اگه خاک من از دست بره جایی ندارم
دل میمیره از غصه دیگه نایی ندارم
بجز نام تو ای مام وطن ای موطن من
دگر بر روی لب های خود آوایی ندارم..

های های،ایران
سرم روی تن من نباشه گر که بیگانه بشه هموطن من

ایران،ایران
سرم روی تن من نباشه گر که بیگانه بشه هموطن من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی