دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نتونستم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سیاوش قمصری به نام نتونستم

دانلود آهنگ نتونستم از سیاوش قمصری

Siavash Ghamsari Natoonestam Ft Hamid Rafipoor دانلود آهنگ نتونستم سیاوش قمصری

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری و حمید رفعی پور به نام نتونستم

Download New Music  Siavash Ghamsari – Natoonestam

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

دانلود آهنگ نتونستم

.

.

دانلود آهنگ نتونستم از سیاوش قمصری با کیفت ۳۲۰

 Siavash Ghamsari – Natoonestam
&
دانلود آهنگ نتونستم از سیاوش قمصری با کیفت ۱۲۸

Siavash Ghamsari – Natoonestam
_______

متن اهنگ نتونستم از سیاوش قمصری

قول داده بودم که برات ستاره هارو جمع کنم
گردن آسمونارو جلویه چشمات خم کنم
گفته بودم که از پسه تمومه غمها بر میام
به من یه لحظه شک نکن گفته بودم تورو میخوام
قول دادم که ماهو بیارمش ببینی
نتونستم نشد خدا وکیلی
قرار ما همین بود بیارمت تو خونم
نتونستم خودم پیشت بمونم
متن آهنگ نتونستم سیاوش قمصری
قلب بزرگو پاک تو هیچ موقع قد من نبود
اشکاتو پاک کن به خدا باید میرفتم خیلی زود
برو سراغ زندگی زندگیه جدا جدا
تا قد تو نشم دیگه برنمیگردم به خدا
قول دادم که ماهو بیارمش ببینی نتونستم نشد خداوکیلی
قرار ما همین بود بیارمت تو خونم نتونستم خودم پیشت بمونم
قول دادم که ماهو بیارمش ببینی
نتونستم نشد خداوکیلی
قرار ما همین بود بیارمت تو خونم
نتونستم خودم پیشت بمونم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی