دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ خاطره انگیز معین به نام ترکم نکن با لینک مستقیم

دانلود آهنگ معین به نام ترکم نکن

دانلود آهنگ ترکم نکن از معین

Moin Tarkam Nakon دانلود آهنگ ترکم نکن معین

دانلود آهنگ جدید معین به نام ترکم نکن

Download New Music Moein – Tarkam Nakon

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

ترکم نکن معین

.

.

دانلود آهنگ ترکم نکن از معین با کیفت ۲۶۰

Moein – Tarkam Nakon
&
دانلود آهنگ ترکم نکن از معین با کیفت ۱۲۸

Moein – Tarkam Nakon

&
دانلود آهنگ ترکم نکن از معین با کیفت ۳۲

Moein – Tarkam Nakon
_______

متن اهنگ ترکم نکن از معین

آیندمون، آینده ای روشن

حرف جدایی رو نزن با من

فردای خوبی پیش رومونه

دنیا به رفتار تو مدیونه

حالا که خوبیت عاشقم کرده

این عاشقت دور تو میگرده

از هرکس و هرچیز بهتر باش

با من از این هم مهربونتر باش

ترکم نکن من بی تو بیمارم

دیوونه وار دوست دارم

من پیشتم

تنهات نمیزارم

تا با منی هیچکی نمیتونه

قلب تو رو از غم بلرزونه

تا با منی پشت سرت کوهه

روزای تو بی درد و اندوهه

هرچی که تو دستامه میبخشم

دنیای من شعرامه میبخشم

می بخشم از عمرم به تو حتی

وقتی نباشی میرم از دنیا

ترکم نکن من بی تو بیمارم

دیوونه وار دوست دارم

من پیشتم

تنهات نمیزارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی