دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام چشمای تو با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام چشمای تو

دانلود آهنگ چشمای تو از سامان جلیلی

تیتراژ ویژه برنامه بعضیا

Saman Jalili Cheshmaye To دانلود آهنگ چشمای تو از سامان جلیلی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام چشمای تو

Download New Music Saman Jalili – Cheshmaye To

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

چشمای تو از سامان جلیلی

.

.

دانلود آهنگ چشمای تو از سامان جلیلی با کیفت ۳۲۰

Saman Jalili – Cheshmaye To
&
دانلود آهنگ چشمای تو از سامان جلیلی با کیفت ۱۲۸

Saman Jalili – Cheshmaye To
_______

متن اهنگ چشمای تو از سامان جلیلی

چشمایه تو توو حسو حاله خوب من دست داره
نگاه من به سمته چشمایه تو بن بست داره
کنار تو هرچی محاله داره ممکن میشه
با بودنت دلخوشیام دوباره مزمن میشه
همیشه از تو دور شدن حالمو ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفایه تو برایه من شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو قابل باور میشه
تکست آهنگ چشمای تو سامان جلیلی
باور این که با تو باشم منو عاشق کرده
این سرنوشتو بودنت با من موافق کرده
به یاد تو هستمو عشقه من عمیقتر میشه
مسیر من به سمت تو داره دقیقتر میشه
همیشه از تو دور شدن حالمو ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفایه تو برایه من شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی