دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ مجید یحیایی به نام ساحل

دانلود آهنگ ساحل از مجید یحیایی

Majid Yahyaei Sahel دانلود آهنگ ساحل از مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل

Download New Music Majid Yahyaei – Sahel

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید…

ساحل از مجید یحیایی

.

.

دانلود آهنگ ساحل از مجید یحیایی با کیفت ۳۲۰

Majid Yahyaei – Sahel
&
دانلود آهنگ ساحل از مجید یحیایی با کیفت ۱۲۸

Majid Yahyaei – Sahel
_______

متن اهنگ ساحل از مجید یحیایی

منو دونه های بارون تویه ساحل تکو تنها
فکر تو تویه خیالم چه قشنگه باتو رویا
حسرته دیدنه چشمات تویه دلواپسیه شب
دله من تنگه عزیزم تویه هر لحظه ی امشب
حالا چشمامو میبندم دستاتو یادم میارم
غم باروون موج ساحل همه میگن که ببارم
اشکه من محو تو باروونه تویه دلتنگی دریا
اما من بازم میبارم خیلی تلخه بی تو دنیا
تکست آهنگ ساحل مجید یحیایی
روی این شنهای خسته جایه پاهایه تو پیداست
دلم اما تو نبودت مثله طوفانه تو دریاست
امشبم عکسه قشنگت مثله دریا روبرومه
بودنت حتی یه لحظه تا همیشه آرزومه
منو دونه های بارون تویه ساحل تکو تنها
فکر تو تویه خیالم چه قشنگه باتو رویا
حسرته دیدنه چشمات تویه دلواپسیه شب
دله من تنگه عزیزم تویه هر لحظه ی امشب
اشکه من محو تو باروونه تویه دلتنگی دریا
اما من بازم میبارم خیلی تلخه بی تو دنیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی