دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود ریمیکس جدید شادمهر عقیلی به نام خیلیا با لینک مستقیم

دانلود ریمیکس اهنگ شادمهر عقیلی به نام خیلیا

دانلود ریمیکس اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی

Shadmehr Kheylia دانلود ریمیکس اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی

دانلود ریمیکس جدید شادمهر عقیلی به نام خیلیا

Download New Remix Music Shadmehr – Kheylia

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود ریمیکس اهنگ خیلیا

.
.
.
دانلود ریمیکس اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی با کیفیت بالا ۳۲۰

Remix       Shadmehr – Kheylia

&

دانلود ریمیکس اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی با کیفیت ۱۲۸

Remix       Shadmehr – Kheylia
.
.
.

متن اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی

خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن
ببینَنِت از دور یا با تو تنهاشن
ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری
آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری
وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته
مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه

تکست اهنگ خیلیا از شادمهر عقیلی

نه خودم نه خدا کی میدونه کجا
تورو از تو میخوام با تموم وجودم
از ضدا از سکوت تو شب برهوت
دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود
وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته
مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی