دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام دارم میرم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ پویا سالکی به نام دارم میرم

دانلود آهنگ دارم میرم از پویا سالکی

Pouya Saleki Daram Miram دانلود آهنگ دارم میرم از پویا سالکی

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام دارم میرم

Download New Music Pouya Saleki – Daram Miram

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ دارم میرم

.

.

دانلود آهنگ دارم میرم از پویا سالکی با کیفیت بالا ۳۲۰

Pouya Saleki – Daram Miram

&

دانلود آهنگ دارم میرم از پویا سالکی با کیفیت متوسط ۱۲۸

Pouya Saleki – Daram Miram

.

.

متن اهنگ دارم میرم از پویا سالکی

دارم میرم نه که آسونه رفتن
واسم راهی به جز جدا شدن نیست
خداحافظ با چشمایی که خیسن
با اشکایی که دیگه دست من نیست
دارم میرم ولی یادت بمونه
یکی دلواپسه آرزوهاته
صداتو میشنوه هر جا که باشه
یکی دیوونه ی غم صداته
نمیخوام عشقی پا بگیره میرم
بذار من واسه تو بمیره میرم
نپرس چرا چطور دلم یادش شایدم تقصیر تقدیره میرم
نمیخوام عشقی پا بگیره میرم بذار من واسه تو بمیره میرم
نپرس چرا چطور دلم یادش شایدم تقصیر تقدیره میرم
تکست آهنگ دارم میرم پویا سالکی
یه چیزایی همیشه راز میشه
یه حرفا بین هردومون میمونه
مهم نیست من کجای زندگیتم مهم تویی اینو یادت بمونه
نگی پیش خودت پا پس کشیدم
ببین آسون من از دنیات نمیرم
دعام شده یه شب تو خواب بمیرم
یا بعد از تو فراموشی بگیرم
نمیخوام عشقی پا بگیره میرم
بذار من واسه تو بمیره میرم
نپرس چرا چطور دلم یادش شایدم تقصیر تقدیره میرم
نمیخوام عشقی پا بگیره میرم بذار من واسه تو بمیره میرم
نپرس چرا چطور دلم یادش شایدم تقصیر تقدیره میرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی