دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سلو و معین زندی به نام خاطرات با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ احمد سلو و معین زندی به نام خاطرات

دانلود آهنگ خاطرات از احمد سلو و معین زندی

Ahmadreza Shahriyari Khaterat دانلود آهنگ خاطرات از احمد سلو و معین زندی

دانلود آهنگ جدید احمد سلو و معین زندی به نام خاطرات

Download New Music Ahmadreza Shahriyari – Khaterat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ خاطرات

.

.

دانلود آهنگ خاطرات از احمد سلو و معین زندی با کیفیت بالا ۳۲۰

Ahmadreza Shahriyari – Khaterat

&

دانلود آهنگ خاطرات از احمد سلو و معین زندی با کیفیت متوسط ۱۲۸

Ahmadreza Shahriyari – Khaterat

.

.

متن اهنگ خاطرات از احمد سلو و معین زندی

تو همه جون منی همه وجود منی

اگه تو بری میمیرم
من با تو جون میگیرم نری آروم میگیرم

من بدون تو میمیرم
همه خاطراتمون.و خیلی آسون دلامونو شکستیو من و دیگه نمیبینی
نه هیچ کسی نمیتونه پیشم مثل تو بمونه

تو هم که مثل بقیه داری میری
چقد خسته و دیوونم بدون تو نمیتون

بی تو زندگی نداره رنگ و بویی
اون کسی که عشق منه یار و غمخوار دلمه

 آخه دیوونه اون خود خود تویی
تو همه جون منی همه وجود منی

اگه تو بری میمیرم
من با تو جون میگیرم اگه تو بری میمیرم

 همه خاطراتمون و خیلی آسون دلامونو شکستیو من و دیگه نمیبینی
نه هیچ کسی نمیتونه پیشم مثل تو بمونه

 تو هم که مثل بقیه داری میری
چقد خسته و دیوونم بدون تو نمیتون

بی تو زندگی نداره رنگ و بویی
اون کسی که عشق منه یار و غمخوار دلمه

آخه دیوونه اون خود خود تویی

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سر زدم ، موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی