دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود آهنگ احسان غیبی به نام زیر یک سقف

دانلود آهنگ زیر یک سقف از احسان غیبی

Ehsan Gheibi Zire Yek Saghf دانلود آهنگ زیر یک سقف از احسان غیبی

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

Download New Music  Ehsan Gheibi – Zire Yek Saghf

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ زیر یک سقف

.

.

دانلود آهنگ زیر یک سقف از احسان غیبی با کیفیت بالا ۳۲۰

 Ehsan Gheibi – Zire Yek Saghf

&

دانلود آهنگ زیر یک سقف از احسان غیبی با کیفیت متوسط ۱۲۸

 Ehsan Gheibi – Zire Yek Saghf

.

.

متن اهنگ زیر یک سقف از احسان غیبی

ما زیر یک سقفیم اما تو نه عطر میزنی نه میخندی
من عاشق موهات تو بادمو میدونیو موهاتو میبندی
چیزی ازت نمونده تو خونه جز سایه ای که میشه لمسش کرد
تو اینقد دردامو ندیدی که تو قلب من جاتو گرفت این درد
دلواپسم سردت نشه وقتی
چتر یکی دیگه برات بازه
من غرق رویای توام اما
یکی دیگه رویاهاتو میسازه
دلواپسم وقتی ازم دوری
خونه برام مثله یه تابوته
ما زیر یک سقفیم هنوز اما
اسم یکی دیگه حالا روونه
تکست آهنگ زیر یک سقف احسان غیبی
تو سهم من از زندگی ودی
سهمی که خیلی ساده رفت از دست
آرامشی که قبل طوفان بود
چشماتو رو شکستن من بست
وقتیکه بهم میگی عزیزم چون اسمم یادت نمیمونه
چه انتظاری از تو دارم که تا قبل تاریکی بیای خونه
دلواپسم سردت نشه وقتی
چتر یکی دیگه برات بازه
من غرق رویای توام اما
یکی دیگه رویاهاتو میسازه
دلواپسم وقتی ازم دوری
خونه برام مثله یه تابوته
ما زیر یک سقفیم هنوز اما
اسم یکی دیگه حالا روونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی