دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید پویا به نام ندیدنت سخته

دانلود موزیک ویدیو پویا به نام ندیدنت سخته

پویا

دانلود موزیک ویدیو ندیدنت سخته پویا

Download New Music Video Pouya – Nadidanet Sakhteh

دانلود موزیک ویدیو ندیدنت سخته پویا با کیفیت Full HD

Pouya – Nadidanet Sakhteh

.

دانلود موزیک ویدیو ندیدنت سخته پویا با کیفیت HD

Pouya – Nadidanet Sakhteh

.

دانلود موزیک ویدیو ندیدنت سخته پویا با کیفیت HQ

Pouya – Nadidanet Sakhteh

.

دانلود آهنگ پویا به نام ندیدنت سخته

.

متن آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته
قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم
من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم
قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره
من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره
وقتی از کوچه ی دلتنگی از همون که بغضو میفهمه
رد میشی تازه میبینی خاطره چقد بیرحمه
وقتی میفهمی عشق یعنی چی سختیهای زندگی خوبه
اتفاقای خاص واجب نیست نه همین روزمرگی خوبه
تازه میفهمم عشق یعنی چی اون که باتو خوشبخته
من قبول میکنم دلتنگم ولی ندیدنت سخته
ندیدنت سخته ندیدنت سخته , ندیدنت سخته
شعر آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته
قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم
من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم
قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره
من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره

دانلود موزیک ویدیو جدید پویا به نام ندیدنت سخته


  • ۹۳/۱۲/۰۸
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی