دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام بی نظیر

Emad Talebzadeh - Bi Nazir

دانلود آهنگ بی نظیر عماد طالب زاده

Download New Music Emad Talebzadeh – Bi Nazir

دانلود آهنگ بی نظیر عماد طالب زاده با کیفیت ۳۲۰

Emad Talebzadeh – Bi Nazir

.

دانلود آهنگ بی نظیر عماد طالب زاده با کیفیت ۱۲۸

Emad Talebzadeh – Bi Nazir

.

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

یه جوری تورو میخوام

که حس میکنم هستی همه دنیام

یه جوری عاشقت هستم

به جر تو رو همه چشامو بستم

از چشات خسته نمیشم

باور نمیکنم تویی پیشم

تو باشی دنیارو دارم

تورو نبینمت تمومه کارم

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

شعر آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

ساعت ها به تو خیرم

من عشق و از چشای تو میگیرم

واسه تو جونمو میدم

باور نمیکنم به تو رسیدم

از چشات خسته نمیشم

باور نمیکنم تویی پیشم

تو باشی دنیارو دارم

تورو نبینمت تمومه کارم

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

تکست آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

یه جوری تورو میخوام

تورو میخوام

تورو میخوام

یه جوری عاشقت هستم

عاشقت هستم

تورو نبینم تموم کارم

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

دنیامو دیدم تو نگاهت

بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد

چشمای عاشق و بی گناهت

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر


  • ۹۳/۱۲/۰۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی