دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید متین دو حنجره به نام تو اینجایی

دانلود آهنگ متین دو حنجره به نام تو اینجایی

دانلود آهنگ تو اینجایی متین دو حنجره

دانلود آهنگ تو اینجایی متین دو حنجره

Download New Music  Matin 2 Hanjare – To Injaee

دانلود آهنگ تو اینجایی متین دو حنجره با کیفیت ۳۲۰

 Matin 2 Hanjare – To Injaee

.

دانلود آهنگ تو اینجایی متین دو حنجره با کیفیت ۱۲۸

 Matin 2 Hanjare – To Injaee

.

متن آهنگ جدید متین دو حنجره به نام تو اینجایی

من که دلم میره

دستتو میگیره

چقدر خوبه تو اینجایی منم حال خوشی دارم

برای عاشقی با تو همیشه وقت میذارم

من که دلم میره

دستتو میگیره

باور کن عشق من باور کن بی تو میمیره

اره دل من گیره تو بری میمیره

کی میتونه مثل من دستاتو عاشقونه بگیره

تو بری میمیره

حالا اینجایی

دوتا تنهاییم

کناره هم هستیمو آروم

فکر فردایی تویه رویایی

جدا نمیشیم از هم همیشه همراهیم کنار دریاییم

شعر آهنگ جدید متین دو حنجره به نام تو اینجایی

هنوزم باورم نمیشه که پیش چشمایی تو هستم

هنوزم باورم نمیشه که دل به چشمایی تو بستم

من که دلم میره

دستتو میگیره

باور کن عشق من باور کن بی تو میمیره

اره دل من گیره تو بری میمیره

کی میتونه مثل من دستاتو عاشقونه بگیره

تو بری میمیره

حالا اینجایی

دوتا تنهاییم

کناره هم هستیمو آروم

فکر فردایی تویه رویایی

جدا نمیشیم از هم همیشه همراهیم کنار دریاییم

دلم میره

دلم میره

دانلود آهنگ جدید متین دو حنجره به نام تو اینجایی

  • ۹۳/۱۱/۰۹
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۲)

خیلی عالی بود ممنون عاشق صداتم
خیلی الی بود عاشق صداتم متین جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی