دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۲
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام وای چقدر مستم من

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام وای چقدر مستم من

دانلود آهنگ وای چقدر مستم من ساسی مانکن

دانلود آهنگ وای چقدر مستم من ساسی مانکن

Download New Music Sasy Mankan – Vay Cheghad Mastam Man

بنا به درخواست ستد ساماندهی این مطلب حذف شد

  • ۹۳/۱۱/۰۸
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۵۵)

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
که یعنی چی توسط ستاد ساماندهی حذف شده لینک دانلود با این کارها میخوایین چی رو نشون بدین من دیگه حرفی ندارم خودتون قضاوت کنید واقعا که متاسفم براتون
واقعا ایول داره

قلپ قلپ مشروبتم برو بالاااا بیا تو بغلم همین حالا / واای چقد مستم منـــ
ایول بابا خیلی باش حال کردم 
لایک دارین

عااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییی
عالی خیلی خوب میخونین اهنگ هاتونو حرف ندارین مخصوصا حروف ج رو خیلی خوب میگن عاشق گفتن ج تونم
خیلی قشنگ بود❤❤
پرفکت بود خیلی دوس داشتم مرررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسیییییییییییییییی
عالی بود عاشقش شدم
bd nbud.like
افتضاااااح بوووووود :/


از بچگی دوسداشتم خاص باشم^_^
واقعا بعنوان ی آهنگ ایرانی عالییی بود.
مرسی
خیلیییییی خوشگل بودمررررررررسی
حال کردم باآهنگت ، خرابم میکنه شعر و ترانه وموزیک و....اصن یه وضیییی
خوب نبود ولی ممنون از سایتتون
خوب نبود................فقط  محسن چاوشششششششششی
مثل همیشه عالیییییییییییییییی بود عاشقشم
عاشقشم  عالی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

خیلی خیلی عالییییییییییییییییییییییی هست نمیگم بود هنوزم عالی هسث
عالیییییییییییییییییییییییییییییییی
عالییییییی خیلی دوسش دارم

  • امیرمحمد امیرخانی
  • ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    عااااالی👍
    شیفتەی این آهنگم عاللللللللیییییییی
    عالیییییییییییییی بود عاشق ای اهنگتم
    بی نظیر بود ایول......
    Jazab bod.ommmmmmmm.....khoda vakili ghashang boddd;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) 
    چرا دان نمیده


    Kheyli khub bud damesh garm va mamnun Az admin sayt vase gozashtan linke music 
    چرا دا نمیشه اههه
    Aaaaaaliiiiiiiiiii
    ممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننن**********************
  • وای چقدر مستم من :))
  • //O\\
    عاللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبییییبییییییییییییی
    چرا دان نمیشه
    عاشششششششششششششششششششششششق این اهنگتم ساسی 
    عالی بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووود
    خییییییییییییییلییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییی
     نامبر وان
    بهترین اهنگ ساسى مانکن واى چه قدر مستم من ساسى دمت گرم

    عااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    عالیییییییییییییییییییییی.
    دمتون گرم که این اهنگ را گذاشتید برا دانلود عالیی

    ساسی اگه بگم بده یعنی خیلی عالییییی.این بد ترین موزیکی بود که از تو شنیدم

    عاقا با موبایل نیشه دان کرد ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها 
    پاسخ:
    برنامه ADM نصب کنی به راحتی میشه
    عالی بود 
    ایییییییییییی جووووووووونم
  • مهساجووون
  • عالی بود ممنون

    دوست داشتم ممنون
    هــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    نظر ندارم هه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
    خیلی قشنگه
    عالیییییییییییییییی بود
    Aliiiiiiiiiiii booooood
    عااااااااااااالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی