دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم

Download New Music Siamak Abbasi – Bebin Cheghadr Dooset Daram

متن آهنگ

بجای من نفس بکش که زنده ام برای تو که قلب من میگیره بی هوای تو

بمون بمون بخاطر تمام خاطراتمون قد یه پلک نبینمت دلتنگ میشم بمون

دلتنگ میشم بمون

من عاشق همین نگاه عاشقونه ی تو میشم و فقط ببین چجوری واسه تو دیوونه میشم و ببین چقدر دوست دارم

برای عشق تو غرورمو شکستم و فقط برای عشق تو چشامو رو تموم دنیا بستمو ببین چقدر دوست دارم

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم

محاله که ازت بی خبر بشم بخاطر توئه نفس که میکشم

دوباره بی هوا منو صدا بزن بخاطر توئه صدای قلب من صدای قلب من

من عاشق همین نگاه عاشقونه ی تو میشم و فقط ببین چجوری واسه ی تو دیوونه میشم و ببین چقدر دوست دارم

برای عشق تو غرورم و شکستم و فقط برای عشق تو چشامو رو تموم دنیا بستم و ببین چقدر دوست دارم

دانلود

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی