دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

Ershad – Ina Chi Migan

دانلود آهنگ جدید ارشاد به نام اینا چی میگن

Download New Music Ershad – Ina Chi Migan

تنظیم : ارشاد

متن آهنگ

توم شدی یکی مثل من تویی که میگفتی با همه فرق داری هیچ کدمتون فرقی ندارین

کدوم آهنگ تورو یاد من میندازه که انقد اشک میریزی وقتی من نیستم

کدوم آدم تورو قد من دوست داره که وقتی نیستی من از گریه ها خیسم

اینا حرفای من بودن حالا چی شد چرا رفتی اینا حرفای اون وقت همون موقع که تو بودی

اینا دردای اون مرده همون مردی که عاشق بود همون مردی که تو واسش از عشقت قصه میخوندی

قسم خوردم برای این که عاشق شی روی هرکی اومد سمتم بکشم خط

ولی تهش من و ترک کردی و رفتی منی که جونمو میدادمش واست

دانلود آهنگ ارشاد به نام اینا چی میگن

دوباره من اومدم با یه حال بدتر از قبل یاد تو میوفتم تا میاد حرف مستی

ه خون جلوی چشامو گرفته و ضربه هات بدتر از ضربه مغزی

دود کل اتاق و گرفته چی میدونی اصلا ادم مغ ردی

تو دیگه مثل قبل نیستی واسه صدتا لاک خودتو کردی

اینا چی میگن هان نکنه راست میگن نکنه هر شب تورو به هم دیگه پاس

اینا چی میگن هان نکنه مست کردی خیلی وقته دیگه حتی حلقت تو دستم نیست

اینا چی میگن هان تو بگو تو میدونی بگو میگن شب تا دو بیرونی

اینا چی میگن هان ول میکردم تورو کاشکی بازم مهمونی خودتو شو گذاشتی

نگو راست میگن هنوز همون روانیم ببین نگو که راست میگن دنیاتو به فنا میدم

بگو اینا چی میگن تو بگو دروغه همشون بگو دروغه تا من بزنم تو رو همشون

میدونم دروغه همش اصلا نمیشه نه تو بگو دورغه اینا نخندن به ریش من

اینا چی میگن هان پشت سرت هر کی گفته اینا چی میگن هان بگو همش حرف مفته

قسم خوردم برای این که عاشق شی روی هرکی اومد سمتم بکشم خط

ولی تهش من و ترک کردی و رفتی منی که جونمو میدادمش واست

دانلود

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی