دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

Amir Enghelab & Rayan – New Music

دانلود آهنگ جدید امیر انقلاب و رایان به نام موزیک جدید

Download New Music Amir Enghelab & Rayan – New Music

متن آهنگ

یه آدمه افسرده بودم قبل تو میشکستم وقتی میدیدم غمتو

کی به جام اومد بدست آورد قلبتو کوچه خیابونم باهام غریبه ان بعد تو

دیگه التماس نمیکنم که باهام بمون چون سر تو نمیخوره به من بی ابرو

تو یه بچه فیمه سرت به مهمونیا گرمه اما من چی یه آدم قرصی بی کله

داغونم نخ به نخ سیگار زیر بارونم حس من به تو عشق بود اما نفهمیدم داغ بودم

داغونم بیا آرومم کن خانومم هیشکی به دلم ننشست وقتی جات اومد

بخدا داغونم بخدا داغونم کی تمام وجودش مال تو تموم فکر و ذکرش خوب بودن حال تو بود

واسه سوزوندنم هرجای که رفتم اومدی با عشقت باهام بد بودی بی دلیل

من خوب بودم بدم هر جایی نگی تو فرشته ای اما فرشته ی بدی

واسه سوزوندنم هر جای که رفتم اومدی با عشقت باهام بد بودی بیدلیل

من خوب بودم بدم هر جایی نگی تو فرشته ای اما فرشته ی بدی

دانلود آهنگ امیر انقلاب و رایان به نام موزیک جدید

حالا که نیستم دلت بی کی قرصه کی عین من بیست و چهاری حالت و میپرسه

نمیخوام به زندگی یه وقت کم شه امیدت ولی این منم بدون تو از زندگی بریده

این که از کنارم رفتی مهم نیست درواقع اینکه با منم بود با همه هم بودی درد داره

اختلال ذهنی همش در دیوارم با اینکه بد نبودم ولی دارم بد میارم

رفیق افسرده شدی نه یکم بی حالم نارحت نباش خدا نخواست جفت نشد

مهم نیست خیلی وقته زدم دکمشو بگو چرا داش امیر شیشه و موش تصادفشون کشیده به فش

بگو چرا عقلم پریده بگو چرا رایان مریضه قلبم و آتیش زد و روحمو کشت

قانون من اینه باهم بسوزن طر و خشک تو رفتی شکست مشکل از قلبمه از جلو چشمام رد بشی چفت پات قلمه

دانلود 

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی