دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید | ملی مدیا

دانلود اهنگ جدید،دانلود اهنگ،دانلود اهنگ فارسی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرین گله به نام دور نشو

Download New Music Arian Goleh – Door Nasho

متن آهنگ

صدامو داری یا نه صدای قلب من که میشکنه میشنوی یا نه

صدای قلبی که کند میزنه من همونم که بی تو زندگی نمیکنه جون میکنه

صدامو داری یا نه یه لحظه چشمات و باز کن و ببین میشناسی یا نه

منه دیوونه ی لعنتی قول داده بودی قول داده بودی ازم جدا نشی

بسه انقده دور نشو از من که دیوونه ام و از من که بی خنده هات سرد مثل زمستونم

بسه انقدر دور نشو از من که دیوونه م و از من که بی خنده هات سرد مثل زمستونم

دانلود آهنگ آرین گله به نام دور نشو

چقده سخت میگذره این روزا بی تو تورو دارم یا ندارم کاشکی اینجوری نمیشد

نگاهم به ساعت تو خوابی چه راحت پس آرزوهامون چی تو باید بیدار شی

بسه انقده دور نشو از من که دیوونه ام و از من که بی خنده هات سرد مثل زمستونم

بسه انقدر دور نشو از من که دیوونه م و از من که بی خنده هات سرد مثل زمستونم

بسه انقده دور نشو از من که دیوونه ام و از من که بی خنده هات سرد مثل زمستونم

دانلود

  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • ملی مدیا (برای دانلود رو کاور کلیک کنید)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی